Als reclame media voor de 2006 FIFA World Cuptm ontwierp sportartikelenfabrikant Adidas twee gigantische interactieve multimedia globes uitgerust met de voor die tijd meest geavanceerde technologie.
IPSIS Acoustics paste haar LA 24-12 line arrays aan om tegemoet te komen aan de specifieke voorwaarden geldend voor dit project. De speakerbehuizingen zijn van 2 mm roestvast staal voorzien om optimaal weerstand te bieden aan weersinvloeden en gebruik. Doel is om geluid in een van te voren bepaald gebied voor de globes te projecteren en sonische pollutie buiten dat gebied te minimaliseren. Zo versterkte Adidas haar naam als sponsor van het evenement en bracht haar doelstelling over op haar fans.
IPSIS is verantwoordelijk voor het totale ontwerp van het geluidssysteem dat samenwerkt met ingebouwde bewegingssensoren en het visuele systeem. Zo kunnen binnen een bepaalde radius geïnteresseerden worden gespot die daarna worden geïnformeerd of deel nemen aan games. De twee zogenaamde Eye Balls deden alle grote Europese steden aan in een 9000 km lange trip.